Nuffang ads

Thursday, March 31, 2011

gift from Hong Kong

since my senior of works ni baru balik dari vacation (Hong Kong tu).  ni antara scenery yg sempat dia shoot kat sana (sikit je tau, sebab cilok dia punya).

dari hotel dia duduk
 
apa nam tah kartun ni

showcase
  
nice park
kredit to Kak Ratna pictures

aku dapat rasakan conform banyak duit dia habis gi sana. maklumla seminggu. aku pun x harapkan la ole2 sebab fham kead dia. yg penting dia sihat dan ok. tapi  sangkaan ku meleset, dia masih ingat kat aku. hahaha. aku dapat le ole2 dari dia. aku sungguh terharu n bahagia. ingat gak kak Rat kat adik dia ni.. tu yang sayang kat dia ni.

shawl from hong kong

Lancome mini perfume
bila aku tanya dia abis berapa..mak ooi, tak sanggup aku dengar. aku salute la kat kak Rat n hubby dia. memang bagus dan pandai layan anak2. hope aku pun leh la pegi jalan2 seperti dia gak nanti.. adios

No comments:

Post a Comment