Nuffang ads

Monday, April 4, 2011

1 day at KL

Sabtu lepas (April, 2) antara yang bz gak la..aku n family membuat perjalanan ke KL. wedding nephew. aku rasa dia muda lagi. diam2 dh tunang then kahwin. sekejap je masa berlalu. dah besar anak2 buah sedara aku. majlis berlangsung kat Dewan Orang Ramai Kg Salak South. ni kawasan orang Cina. kecik je dewan ni. betul2 sebelh berek polis sepupu aku duduk. memandangkan semua adalah pihak katering yg prepared, kami datang2 terus makan. kami datang ngan pakcik+makcik+sepupu yang duk kat Bandar Sri Permaisuri. so, kami 'chop' le 1 meja. time kami datang tu, tengok2 nasi x de. aik, baru kul 1 dh abis? rupanya pihak keterer tak kuarkan lagi. ceh, terpaksa aku catu makan. komen pasal makan - ok le gak! lepas makan2 tahu nak buat apa. nak tolong basuh pinggan pun katering katakan. kami pun pulang melepak kat umah pakcik aku yg kat Bandar Sri Permaisuri tu

anak dara aku memang suka melepak kat sini. sebab makcik2 sedara dia rajin melayan. dah macam opera Cina dah. pakai blusher, eyeshadow sendiri. sabau jela. biasanya dia nak mandi pool. aku tipu le baju x de. padahal mumy malas nak tukar baju. kat sini sambung makan lagi, makan jeruk masam2 manis. sedap gak. padahal pelam tu dari umah ibu. tapi sebab malas nak buat, makan kat umah org. ramai2 makan. best sangat. next plan kami nak pegi besday partey Sammy (anak cousin sorang lagi) kat Bukit Antarabangsa.

perjalanan ke sana, uh sungguh jauh. aku jarang terjah bukit antarabangsa ni. rupanya masuk ke kawasan tu punyalah banyak rumah. hampir sesat kiami dibuatnya. terpaksa la guna GPS. sebab banyak sangat kondo, tak tahu mana 1 umah dia. at last, kami pun sampai la. pas ni kalu nak datang dh tahu dah. landmark Masjid Bukit Antarabangsa. betul2 sebelah masjid umah dia. sampai2, anak dara aku xcited plak. yelah umah tinggi. pastu plak siap ada koridor. laju je dia nak lari. mumy takut jatuh. tingkat 8 tinggi beb. hahaha.. sampai2 makan lagi. hari ni memang hari makan sedunia. tak dapat le aku nak diet ke apa ke. petang dlm kul 5, kami pun balik le ke Sekinchan. sampai umah kul 8 mlm. mandi2 solat dan tido. perjalanan yang memenatkan tetapi seronok.


No comments:

Post a Comment