Nuffang ads

Monday, March 28, 2011

detox pad

aku sungguh susah hati dengan berat badan aku. sebelum ni aku berat cuma 68 kg. rasa dah ok la. BMI normal. tapi sekarang ni naik dah 71.4 kg. aduh banyak tu. kenapa la agaknya ye. terlalu senang hati ke? gumbira saya sekarang. hahaha. melayan blues.

berbalik cerita detox tu, aku banyak baca. antara sebab kenapa badan kita berat ialah banyak toksin. so, konon2 aku tersedar dari lamunan. yela selama ni makan bukannya jaga pun. aku pun beli la detox pad ni dari member ofis. 10 keping  10 hengget. siap leh delivery without charge area Tanjung Karang, Kuala Selangor, Sungai Buloh. aku cuba la sesaja. buat masa ni 2x pakai biasa je. maybe kena 2-3 pack baru ada perubahan kot. tapi yg seksanya lepas bukak, melekat2. untuk kesihatan ku gagahi jua. hehehe

packing pad tu


bila dah bukak

cam ni la rupanya aku pakai

Antara fungsi detox pad ini seperti:
1) membuang toksin dalam badan, air berlebihan & cegah bau badan
2) membuatkan badan menjadi lebih bertenaga
3) mengurangkan alergik, sakit sendi
4) mengurangkan sakit kepala, migrain @ tekanan kerja
5) menormalkan tekanan darah & aliran darah
6) menguatkan sistem imun badan
7) melegakan sakit tumit & tapak kaki
8) mengurangkan sembelit, kembung perut
9) membantu masalah jerawat, resdung
10) mengurangkan diabetes, kegemukan
11) mengatasi masalah sukar tisur
12) menyegarkan ketika bangun tidur
13) mengurangkan sakit gout, sendi

 Tanda-tanda banyak toksin:
1) Kerap sakit kepala
2) badan terasa letih tanpa sebarang sebab
3) susah bangun tidur
4) bahagian keliling mata gelap
5) banyak angin, alahan, inflamasi pada sendi
6) sinus
7) berat badan meningkat
8) selulit
9) masalah jerawat

kalau aku baca tanda2 ada banyak toksin tu, memang adalah sangkut 2,3 kat aku. so, aku berusahalah unuk mencuba. sesapa nak cuba silakan la..kita kena cuba baru tahu.

No comments:

Post a Comment