Nuffang ads

Monday, March 28, 2011

beli dapat hadiah

kali ni cerita pasal botol BPA free lagi. baru sat member call mintak tolong belikan botol. aku ok je. x de masalah pun sebab kedai tu depan office je. bila aku tengok2 baru aku perasan banyak rupanya barang baby pureen yang sudah pun free from BPA. tahniah le ye.. bagus kerana mengambil inisiatif awal. aku bukan nak promote apa2 cuma barangan pureen ini tak le mahal sangat. kiranya berbaloi la nak beli kalu nak dibandingkan dengan barangan import lain. rata2 harga bawah 15 hengget. ok la kan? kalu yg lain tu 2 botol je cecah 50 hengget. *glup* pengsan mak.

glass feeding bottles




i'm not interested with type of glass. its hard to take care. but it maybe quite okay. for me i just curious if my daughter playing with these bottles. at last, i bought the PP type. easy to care n a bit cheaper than glass. strategy of budgeting. 

caption from web

i bought these
above were the bottles. special for my office mate Marziah Che Mansor (mcm). cheaper and the most important its BPA free. the price below 20. it's okay? memandangkan aku begitu selalu datang kedai tu cari feeding bottles ni, promoter tu siap bg kat aku free yogurt head to toie. aku memang nak beli sabun+syampu ni. senang untuk bawak keluar nak mandikan anak dara. in the same time, mumy pun boleh guna. (budget). aku dapat free sebab kesetiaan aku membeli BPA bottles ni. wah, xcited. next time, i will coma again n shop again xpecially for my daughter.

2 = 100 ml

so, kepada sesiapa kawan2 yg berminat nak beli feeding bottles lagi. habaq le kat chek na. hehehe

No comments:

Post a Comment