Nuffang ads

Tuesday, January 18, 2011

- Sejuta Cinta Marshanda -

Aku bukannya peminat siri sinetron. Tapi, lepas aku layan Benci Bilang Cinta jatuh hati pada Baim Wong. Biasakla, boleh tahan gak mamat sinetron ni. So aku layan la pas tu cerita-cerita En Baim ni. Dan yang paling best tu, yang aku tunggu-tunggu kombinasi Baim+Marshanda. Ya, Sejuta Cinta Marshanda...Aku tak sabar tunggu cerita ni, tapi yang x syok nya show cerita ni time aku keje plak. Cam ne la nak tengok?..Hope tv3 ulang tayang kat tv9 seperti yang dia buat tuk cerita-cerita yang lepas. Aku layan lagu ngan cerita ni, sedenya mantan kekasih katakan. Aku plak touching, bukan si Baim tu kenal aku pun. Tapi yang membanggakan si Ashraf Sinclair tu. Rasanya semakin berjaya di Seberang sana compare ngan Malaysia. Tak pe la, asal bahagia ek. 


Sudah memang sudah
Perjalanan cinta berakhir sudah
Engkau pergi ‘tuk selamanya
‘tuk selamanya
Mungkin ini sudah suratan
Engkau dan diriku tak bisa bersama
Mungkin ini sudah suratan
Sudah suratan
Reff:
Jangan kau pergi untuk meninggalkan aku
Aku disini dengan sejuta cinta untukmu
Jangan kau pergi untuk melupakan aku
Aku menangis karena hidup tanpamu
Sudah memang sudah
Perjalanan cinta berakhir sudah
Engkau pergi ‘tuk selamanya
‘tuk selamanya
Back to Reff: 2x


marila sesama kita layan sinetron ni ye..

No comments:

Post a Comment