Nuffang ads

Friday, January 7, 2011

- i care my skin -

penat mencari produk-produk kecantikan ni. selama ni macam-macam guna. prinsip asal ok, tak menggelupas murah. bila umur dah semakin meningkat, rasa risau plak. tengok senior-senior dah mula tumbuh bintik-bintik hitam. jeragat? oh tidak jangan disebut, elakkan ia pada wajah ku. bukan apa, letih dan menerapi wajah selepas itu. 

bila aku congak-congak dah lama aku tak buat facial. tapi, aku allegi la salon yang memberikan khidmat pem'facial' yang tidak professional. lagi-lagi tentang tekan-tekan jerawat tu. oh! sungguh fobia. so akhirnya impian untuk membuat facial tu hanya berkubur sahaja. masih mencari dan tercari spa/salon yang sopan santun gitu. tapi sure la rega nya mahal. apa nak buat, kata nak cantik.


berbalik pada produk, dengan bulat hati aku memilih 'Figureline'. kenapa? entahla, sekali pandang jatuh cinta plak. tengok salon yang promote produk ini pun, ok. budak salon, ok. harga? oh tidak ok. oleh kerana aku mengeluarkan modal yang begitu besar, aku commit nak guna this produk. harap kulit ok.

Cleanser and toner
 

 Daily care

 Night care

inilah pertama kali aku guna produk yang banyak 'gila'. caya tak caya. dah beli, kena lah pakai. harap ok dan bertambah ok.

No comments:

Post a Comment