Nuffang ads

Wednesday, April 2, 2014

Langkawi Family Trip - Hari 2

2nd day ni kami pergi mangrove
aku dah deal awal2 dengan brother tu (agak murah le aku dapat)
kami ambik pakej 2 jam harga = RM 200
kalu kat kaunter memang x dapat harga tu
kalu berminat leh contact En Masran (0195688660)
brother ni alim2 sikit

untuk 2 jam kami dapat tengok ikan sangkar, eagle feeding, gua kelawar, gua buaya.
sangat best.. kami sangt suka tengok bakau kat langkawi..
cantik sangat dan besar2

sangkar ikan


mangrove - cantik

gua Buaya

lepas mangrove - kami gi cable car
kami adik beradik memaksa ibunda untuk naik cable car
menangis ibunda itu kami paksa
tapi kerana anak2 dia turutkan juga


pemandangan dr atas
   
dari puncak gunung

jambatan penghubung

kami juga masuk 6d theater
itupun pemaksaan kepada ibunda
kesian dia - siap pejam mata tengok movie sbb takut dgn dinasour

kami setel2 semua dlm kul 2 petang
memang lapo gila la
kami makan kat - restoran area Beras Terbakar (tepi2 jalan)
tapi x tahu name restoran apa
menu? ikan bakar dan yg speciallnya
air dia free
refill le sampai pengsan

last location - Pekan Kuah
kami fokus terus ke HIG group
kami siap gi kompleks dia
alasan? senang parkir + sejuk sikit
shopping sampai maghrib

malam?
kami makan kat tepi jalan ke kuah - kedai apa tah (x sedap)
malam tu gi pasar malam n uptown pekan kuah
tujuan - saje ushar2 je (duit dah abis kt HIG petang tadi)

No comments:

Post a Comment