Nuffang ads

Tuesday, January 14, 2014

Baju sekolah: Kaunselor vs Mu brand

hampir 3 minggu sesi persekolahan
saya lambat updates pasal uniform sekolah
kenapa? nak tengok kekualitian baju sekolah tersebut

1st saya cadang nak beli baju yang murah2 je
target 1: Pasaraya MU
kenapa? tah cm best je

saya dapat cekau 1 kain maroon
baju x beli sebab kain licin
last year kakak una pakai kain licin, berbelak2
maklumla budak2

so, baju saya gi beli kat kedai Faridah maju
jenama QT sebab tengah sales 50% (abiskan stok)
tapi terpaksa le beli lagi 1 set
takkan le kakak nak pakai sepasang je seminggu
sebab jenama QT yang murah x de stok
so, kain terpaskalah guna jenama kaunselor

kaunselor ini - kain sangat berkualiti
licin sikit
bila basuh banyak kali (baru 2 minggu)
x le berbulu2

yang kain beli kat pasaraya MU tu
berbulu2 - memang x gemar betul saya

so, sangat suggestkan beli la bajus ekolah anak jenama Kaunselor ini
kualiti - sangat berpuas hati

next year saya confirm akan terus ke kedai Faridah Maju cawangan Sungai Besar
prepare baju kakak Una





No comments:

Post a Comment